Paperassentoko

helpt met het op orde krijgen en houden van de financiële administratie. Dit kan variëren van budgetbeheer op vrijwillige basis tot beschermingsbewind. Uiteraard met de daarbij behorende administratie en het verzorgen van de post. Kortom we kunnen onze klanten compleet ontzorgen. Lees meer over de stichting.

Samenwerking met notariaat en bewindvoering

Er vindt samenwerking plaats met een notaris en een advocaat in de sociale advocatuur. Op afspraak wordt er spreekuur gehouden door een notaris. Tevens vindt samenwerking plaats met Bewindvoering YVON.

Verder kunnen we helpen we met het:

  • Aanvragen van Bijzondere bijstand
  • Voorbereiden van een Schuldsanering
  • Aanvragen van een Wajong-uitkering
  • Informatie verstrekken over erfrecht, curatele en bewindvoering
     

Voor wie doen we dit?

We werken specifiek voor cliënten van GGZ-instellingen.

Waar doen we dit?

De Paperassentoko is gevestigd aan het Hoge der A nr. 26, 9712 AE te Groningen.
Onze klanten kunnen hier terecht voor een intakegesprek en het inleveren van relevantie papieren.

Wanneer zijn we geopend?
Voor onze klanten van budgetbeheer zijn wij telefonisch bereikbaar op werkdagen van 10.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 15.00 uur. Telefoon: 050 317 26 26,

Voor vragen over budgetbeheer kunt u bij de receptioniste vragen naar de Budgetcoördinator, indien deze niet aanwezig is kunt u vragen naar zijn/ haar vervang(st)er.
Bij de receptie kunnen ze dan eventueel de boodschap aannemen of u doorverwijzen naar zijn/ haar vervang(st)er.

U kunt ook een email sturen naar: Info@paperassentoko.nl 
Wij streven er naar om binnen twee werkdagen een reactie te geven op mails van onze klanten.

Voor andere zaken zijn we op werkdagen geopend van 09.00 uur tot 16.00 uur;
telefoon 050 317 26 25.